Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, rok akademicki 2022/23
Zapraszamy chętnych i zmotywowanych studentów ll i lll roku studiów pierwszego stopnia oraz l i ll roku drugiego stopnia Wydziału Biologii do udziału w wyjątkowej formie kształcenia – cyklu spotkań z wybranym tutorem w obszarze zainteresowań własnych oraz specjalizacji wybranego tutora.
Adresaci programu
Studenci ll i lll roku studiów pierwszego stopnia oraz l i ll roku drugiego stopnia Wydziału Biologii na kierunkach: biologia, nauczanie biologii i przyrody, biologia i zdrowie człowieka, biotechnologia, bioinformatyka i ochrona środowiska.
Cel programu
Rozwijanie zainteresowań naukowych studenta, wspieranie i motywowanie w poszukiwaniu drogi indywidualnego rozwoju naukowego oraz osobistego.
Jak dołączyć?
W roku akademickim 2022/2023 w programie tutoringu uczestniczy 16 tutorów oferujących łącznie 16 miejsc dla studentów. Z sylwetkami tutorów oraz ilością miejsc dostępnych u każdego z nich można zapoznać się na stronie projektu WILK.
W celu przystąpienia do programu należy wykonać następujące kroki:
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 października 2022 o godzinie 23:59!
Dlaczego mogę wybrać aż trzech tutorów?
Każdy z tutorów posiada ograniczoną liczbę dostępnych miejsc. W przypadku otrzymania większej liczby zgłoszeń niż liczba dostępnych miejsc, Tutor wybierze osoby z którymi będzie współpracował w oparciu o dostarczone listy motywacyjne.
Twoje zgłoszenie będzie rozpatrywane przez trzech tutorów, w kolejności zgodnej z Twoimi preferencjami.
Co dalej?
4 listopada 2022 odbędzie się spotkanie tutorów Wydziału Biologii, podczas którego nastąpi wstępne przypisanie studentów do tutorów.
Jego wyniki zostaną umieszczone w Panelu Użytkownika na stronie https://wilkwb.web.amu.edu.pl Po otrzymaniu informacji o wyborze, zachęcamy do kontaktu z Tutorem za pośrednictwem portalu i indywidualnego ustalenia szczegółów dotyczących spotkań.
Ponieważ jednym z podstawowych założeń tutoringu jest dobrowolność w jego udziale, na tym etapie będzie istniała jeszcze możliwość rezygnacji z programu, bądź zmiany Tutora.